Smieklīgi izteicieni 2

Smieklīgi izteicieni

  • Imidžs kā sētas mietam
  • Beidz kviekt, citādi nevaru saprast-vai nu tu mani sauc vai arī tev uz tualeti vajag!!!
  • Jo vairāk jūs skraidāt pa beigtu kaķi, jo plānāks tas kļūst.
  • Es tā mīlu cilvēkus, ka labprāt nosēdētu 20 gadus par terorismu…
  • Dažreiz kritiens ir sāpīgs…
  • Prāta nav-ar karoti neieliksi!!!
  • Tas, kas smejas pēdējais, iespējams, nav sapratis joku….
  • Nav nemaz tik slikti kā liekas…viss ir vēl sliktāk ;)
  • Apdedzināšos, bet draugam uzpīpēt atstāšu ;)
  • Katrs vārds agri vai vēlu tiek nodrāzts.
  • Dod citam vairāk nekā sev…lai aizrijas!!! :)
  • Uz plauktiņa stāv divi pīrādziņi, ej un paņem vidējo ;)
  • Vecums nenāk viens…
  • Jaunība aiziet-stulbums paliek! :)
  • Te nevis man slikta attieksme, bet tev slikta uztvere!
  • Naivā, sķīstā, nesamaitātā dvēsele…;)
  • Viņš var visādi tevi…sacīsim, ietekmēt…
  • Ko tu rēc, lops!!?
  • Nu…tur es tev neko nevaru līdzēt…
  • Ej tu pa gaisu!
  • O, tiko no frizētavas?…Jauns spalvas sakārtojums?!! ;)
  • Skatās voblas acīm…
  • Daži naktīs guļ, citi- nogurst ;)
  • Es pēc tevis ilgojos kā pēc augoņa uz pakaļas!
  • Pirmais teātra likums: (skaļi) RUNĀ TĀ, LAI TEVI VAR SADZIRDĒT!!!
  • Mani tas nerausta
  • A šīs savas pamācības pietaupi bērniem!
  • No viena grāvja otrā nonākt ir elementāri!
  • Mēs esam komplekts :)
  • Viss, prasi piedošanu!!!
  • Nekā! Nulle! Vakuums!!!
  • “Nekas,” teica kūstošais aveņu saldējums un nokrita no vafeles…
  • Viņam meitenes nenozīmē neko citu kā vien matraci
  • Pārgudrā pakaļa!

smieklīgi izteicieni  smieklīgi teicieni  Interesanti izteicieni  interesanti teicieni  prikoligi teicieni  prikoligi izteicieni  smieklīgie teicieni  teicieni smieklīgi  smieklīgie izteicieni  izteicieni smieklīgi